info@egeiz.com.tr Bize her an ulaşabilirsiniz
Teklif Al!
menu
menu

Hasar Anında Ne Yapmalı?

1- Hemen bize veya poliçeniz de belirtilen, sigorta firmasının yardım hattına ulaşınız.

2- Başvurunuzu bir an önce yapmaya çalışın. Ne kadar erken olursa, sizin için o kadar iyi olur. Hasar tarihinden itibaren en geç 5 işgünü içerisinde ilgili sigorta şirketine hasar ihbarı yapılmalıdır.

3- İhbar anında sizden istenecek bilgiler:
     i.     Poliçe numarası
     ii.     Hasar
     iii.     Tahmini hasar miktarı
     iv.     Sigortalı telefon veya irtibat kurulacak kişi telefonu
     v.     Oto hasarlarında servis adresi ve telefonu

4- Oto hasarlarında araç hizmetinden faydalanmak için bilgi isteyiniz.

5- Oto hasarlarında sigorta şirketlerinin anlaşmalı servislerinden hizmet almanız durumunda cebinizden ödeme yapmak zorunda kalmazsınız.

6- Oto hasarlarında, hasar ihbarı sırasında hasarsızlık indiriminin korunması konusunda bir uygulamaları olup olmadığı sigorta şirketlerine mutlaka sorulmalıdır. Unutmayın, bir sonraki yıl poliçe priminizi çok etkileyebilecek bir noktayı atlamış olabilirsiniz.

7- Mini hasar onarım hizmetlerinden faydalanarak küçük hasarlarda hasarsızlık indiriminizi kaybetmezsiniz.

8- Arabanızda mutlaka en az 2 nüsha kaza tespit tutanağı bulundurun. 

9- Sigorta şirketi tarafından verilecek olan hasar dosya numarasının mutlaka not etmeniz gerekmektedir. Daha sonra yapılacak hasarla ilgili tüm işlemler bu numara üzerinden yapılacaktır.

Sms Egeiz Sigorta
Telefonunuzu bırakın,Sizi Arayalım

İşletme Sigortaları Talep

* Girilen bilgiler hatalıdır.

Sorumluluk Sigortaları Talep

* Girilen bilgiler hatalıdır.

Araç Sigortaları Talep

* Girilen bilgiler hatalıdır.

Mühendislik Sigortaları Talep

* Girilen bilgiler hatalıdır.

Nakliyat Sigortaları Talep

* Girilen bilgiler hatalıdır.

Hayat Sigortaları Talep

* Girilen bilgiler hatalıdır.

Sağlık Sigortaları Talep

* Girilen bilgiler hatalıdır.

Gayrimenkul Sigortaları Talep

* Girilen bilgiler hatalıdır.

Sosyal Medya