info@egeiz.com.tr Bize her an ulaşabilirsiniz
Teklif Al!
menu
menu

Hasar Anında Ne Yapmalı?

1- Hemen bize veya poliçeniz de belirtilen, sigorta firmasının yardım hattına ulaşınız.

2- Başvurunuzu bir an önce yapmaya çalışın. Ne kadar erken olursa, sizin için o kadar iyi olur. Hasar tarihinden itibaren en geç 5 işgünü içerisinde ilgili sigorta şirketine hasar ihbarı yapılmalıdır.

3- İhbar anında sizden istenecek bilgiler:
     i.     Poliçe numarası
     ii.     Hasar
     iii.     Tahmini hasar miktarı
     iv.     Sigortalı telefon veya irtibat kurulacak kişi telefonu
     v.     Oto hasarlarında servis adresi ve telefonu

4- Oto hasarlarında araç hizmetinden faydalanmak için bilgi isteyiniz.

5- Oto hasarlarında sigorta şirketlerinin anlaşmalı servislerinden hizmet almanız durumunda cebinizden ödeme yapmak zorunda kalmazsınız.

6- Oto hasarlarında, hasar ihbarı sırasında hasarsızlık indiriminin korunması konusunda bir uygulamaları olup olmadığı sigorta şirketlerine mutlaka sorulmalıdır. Unutmayın, bir sonraki yıl poliçe priminizi çok etkileyebilecek bir noktayı atlamış olabilirsiniz.

7- Mini hasar onarım hizmetlerinden faydalanarak küçük hasarlarda hasarsızlık indiriminizi kaybetmezsiniz.

8- Arabanızda mutlaka en az 2 nüsha kaza tespit tutanağı bulundurun. 

9- Sigorta şirketi tarafından verilecek olan hasar dosya numarasının mutlaka not etmeniz gerekmektedir. Daha sonra yapılacak hasarla ilgili tüm işlemler bu numara üzerinden yapılacaktır.

İşletme Sigortaları Talep

* Girilen bilgiler hatalıdır.

Sorumluluk Sigortaları Talep

* Girilen bilgiler hatalıdır.

Araç Sigortaları Talep

* Girilen bilgiler hatalıdır.

Mühendislik Sigortaları Talep

* Girilen bilgiler hatalıdır.

Nakliyat Sigortaları Talep

* Girilen bilgiler hatalıdır.

Hayat Sigortaları Talep

* Girilen bilgiler hatalıdır.

Sağlık Sigortaları Talep

* Girilen bilgiler hatalıdır.

Gayrimenkul Sigortaları Talep

* Girilen bilgiler hatalıdır.

Sosyal Medya